Titelenkät

Hur känns det?
Saturday.

Hur har din dag varit?

Uppslukad.

Vad har du på dig just nu?

The Mage in Black.

Vad lyssnar du på just nu?

Once Upon a Nightwish.

Vad ser du om du tittar till vänster?

Paper Cities.

Hur är vädret hos dig?

Shades of Grey.

Vad ska du göra i helgen?

The Study of Language.

Vad önskar du dig till julklapp?

Bläckmagi.

Hur ska du fira jul i år?

Among Others.

Hittad hos Bokbabbel. Tog dock bort första frågan, eftersom jag inte kunde hitta någon passande titel.

Detta inlägg publicerades i enkäter, listor & dylikt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Titelenkät

  1. Bokbabbel skriver:

    Among Others var ju bra, den har jag på Kindlen men kom inte ihåg just då!

    • Anna skriver:

      Jag kan tänka mig att det är svårare att minnas vilka eböcker man äger; de har man ju inte framför sig på samma sätt som bokhyllan. Among Others är dessutom en av mina favoritböcker, så den har jag koll på. ;)

Lämna en kommentar