Kontrast


I morgon är det dags för Kontrast! Tre dagar intensivt fantastiknörderi! Woho!

Jag är aningen hysterisk, eftersom morgondagens tidsschema är extremt pressat (vem lägger in viktiga seminarium samma dag som Kontrast börjar? Totalt ologiskt ju) och jag är övertygad om att jag missat att packa ned något viktigt – typ min hjärna eller underkläder – men det kommer bli så jävla bra ändå. Dock är jag inte i Uppsala förrän vid sex så jag missar tyvärr några timmar, inklusive bokbloggarträffen. Men förhoppningsvis så hinner jag träffa bokbloggare ändå.

Och om någon vill höra mig babbla om saker så sitter jag med i en paneldiskussion om ”Fantasy With a Twist” imorgon klockan 21.00 och håller ett föredrag om metal och fantastik på lördag klockan 15.00. Jag kommer dock antagligen babbla en hel del däremellan också, vare sig ni vill höra det eller ej.

Nu ska jag packa det sista, och påbörja Caitlin Sweets The Pattern Scar. Godnatt.

Det här inlägget postades i klottrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

