Mer bokbilder


1. Läste en snygg och bra bok.
2. Satt och läste en regnig dag och lade upp en mycket illustrativ bild på Instagram för att visa vad folk bör ägna sig åt när det ösregnar. Fast man borde läsa en bra bok, förstås – The Caryatids av Bruce Sterling var inte så mycket att hurra för.
3. Jag började läsa Generation Loss av Elizabeth Hand. Recension kommer.
4. För att motivera mig själv att blogga tog jag kort på böckerna jag borde orka recensera och lade ut. Och jag har ju skrivit om två av böckerna sedan dess, så det fungerade uppenbarligen.
5. Fick hem uppföljaren till Elizabeth Hands WinterlongÆstival Tide. Den har gått ur tryck, men jag lyckades hitta ett exemplar hos Better World Books. Nu ska jag bara få tag på sista delen i serien också.
6. Nya böcker!

Om någon vill följa mig på Instragram heter jag digitaltregn, för övrigt. Det händer att jag lägger upp bilder på annat än böcker.

Det här inlägget postades i om läsning & böcker och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mer bokbilder

  1. Maria skriver:

    Swamplandia! :D

Kommentera

