Just nu-enkät

JUST NU…

… läser jag: Miss Peregrine’s Home For Peculiar Children, Ransom Riggs
… väntar jag på: China Miévilles Railsea
… lyssnar jag på: ”Earth That Was” från Star One-albumet Victims of the Modern Age
… tittar jag på: The Big Bang Theory
… är jag nyfiken på: Faith av John Love

Från Dark Places.

Det här inlägget postades i enkäter, listor & dylikt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Just nu-enkät

  1. Andreas skriver:

    Jag är lite nyfiken på om du är nyfiken på boken Cinder av Marissa Meyer som verkar väldigt lockande i mina ögon i alla fall. En futuristisk sciencefiction analogi på askungen sagan med ett visst djup verkar det som…

    • Anna skriver:

      Jag tycker att den verkar lite intressant, men jag vet inte om jag vill läsa den eller inte. En sf-version av Askungen i fyra delar? Det känns som att det har lika stor chans att bli dåligt som bra.

Kommentera

