Årets bokreaskörd


Det blev inte så många böcker i år, men jag hade bestämt mig för att bara köpa böcker jag faktiskt ville ha, snarare än att plocka på mig massor av skit jag kanske har lust att läsa någon gång bara för att det är billigt som jag annars har en tendens att göra.

Det här inlägget postades i om läsning & böcker och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Årets bokreaskörd

  1. Arina skriver:

    Jag väntar fortfarande på besked om vilka titlar jag får av de jag bokade. Två av dem ligger i din hög.

    • Anna skriver:

      Jag fick faktiskt alla jag bokade i år, vilket var en positiv överraskning. Tidigare år har alltid ett par titlar fallit bort när jag beställt från SF-bokhandeln. Nu blev jag jättenyfiken på vilka böcker du beställt ju. ;)

  2. bokstävlarna skriver:

    Helt rätt tänkt! Åh, jag var så nära att köpa Mann-böckerna jag med. Men så kom jag på att jag hellre vill ha dem i pocketformat, så jag besinnade mig.

    • Anna skriver:

      Jag velade faktiskt lite angående dem eftersom jag inte kände att jag behövde dem i inbundet format egentligen. Men sedan tänkte jag ”äh, det är bokrea”, och det är jag glad för eftersom de är hemskt tjusiga. ;)

  3. Arina skriver:

    Min orderlista blir kortare för varje dag och än har jag inte fått någon bekräftelse så det kanske inte blir några böcker kvar alls till slut. det hade nog varit bättre om jag inte registrerat mig på sf-bokhandeln så hade jag sluppit se eländet. Jag måste ha varit sen med att beställa.

    • Anna skriver:

      Vad tråkigt. Det är det värsta med att beställa på rean, att man inte vet säkert om man faktiskt får böckerna. Och ofta är det ju de man vill ha mest som försvinner också.

Kommentera

