Trasigt

Såhär ska inte böcker se ut:

Det här inlägget postades i om läsning & böcker och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Trasigt

  1. Frida skriver:

    Jag tycker du ska skriva ut en varning för känsliga läsare som stor fet rubrik på det här inlägget!! Jag visste ju inte alls vad mina stackars ögon skulle utsättas för! ;)

  2. Andreas skriver:

    Jag köpte en gång en bok som var hel men den saknade ca. 30 sidor i mitten, gissa om bokhandeln blev förbryllade när jag påpekade felet som visade sig omfatta alla exemplar i den tryckningen…

  3. Johan skriver:

    Om det inte är ett lexikon. Lexikon skall, förr eller senare, falla sönder. Annars har man inte använt dem ordentligt.

    //JJ

Kommentera

