Hemlånat

Såhär kan det se ut på nattygsbordet när man lånar mer och mer böcker utan att lämna tillbaka de gamla. Och ändå så avhöll jag mig från att plocka på mig Sense and Sensibility and Seamonsters idag. Mest för att jag inte kunde få ned fler böcker i väskan, men ändå.

Men nu är jag i alla fall förberedd ifall jag skulle bli insnöad under jullovet. Man kan aldrig vara nog försiktig.

Det här inlägget postades i om läsning & böcker och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hemlånat

  1. Johan skriver:

    Ja, varför ta risken? Skräcken att bli utan böcker man vill läsa …

    //JJ

Kommentera

