Lån och inköp

Idag var jag på biblioteket och lånade böcker utanför min bekvämlighetszon. Har redan läst ungefär halva Kapitulera omedelbart eller dö, och kan inte riktigt bestämma mig huruvida den är fabulous eller bara lite söt. Extremt charmig är den i vilket fall.


Igår var jag på Myrorna och köpte begagnad skräck. Och jo, jag äger och har läst Den Blodbestänkta Väven på engelska, men jag kunde inte låta bli. Man kan aldrig ha för många Clive Barker-romaner i hyllan.

(Ursäkta de fula skuggorna, men det var mörkt när jag kom hem så jag fick dra fram skrivbordslampan.)

Det här inlägget postades i om läsning & böcker och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lån och inköp

  1. Maria skriver:

    Jag tycker att Kapitulera… är helt fabulous. :) Katten och kimonon är också asbra. Bra val av ”utanför bekvämlighetszonen”-böcker där.

Kommentera

