I’m a rockstar / I’m a dealer / I’m a saviour

Det här måste ju utan tvekan vara årets sjukaste bok: Trust me, I’m Dr. Ozzy – Advice From Rock’s Ultimate Survivor. En bok med medicinska råd. Från Ozzy Osbourne. Och jo, visst är det ett mirakel att Ozzy fortfarande lever, men jag vet inte om det gör honom till någon expert på överlevnad. Det är ju inte tack vare hans leverne som han fortfarande lever, utan trots.

Personligen tror jag att jag håller mig till hans musik och ser till att vid behov få medicinska råd någon helt annanstans ifrån. Helst av någon som inte snortat myror, ätit en fladdermus, slickat i sig Nikki Sixxs kiss eller provat varenda drog och berusningsmedel som existerar i den här världen. Men det är ju bara jag.

Det här inlägget postades i klottrigt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till I’m a rockstar / I’m a dealer / I’m a saviour

  1. Frida skriver:

    Å andra sidan vet han nog exakt vilka piller man ska ta för att må lite bättre ;)

  2. Andreas skriver:

    Jag dör lite inombords varje gång jag ser en sån där bok i samma stil som självhjälpsböcker eller livsstilsguider, usch och fy. Den enda jag vågat närma mig och läst är Jeremy Clarkson`s bok ”The World According to Clarkson” där han funderar på världen i allmänhet på sitt mycket satiriska och icke-politiskt-korrekta vis.

    • Anna skriver:

      Är också måttligt förtjust i självhjälpsböcker och dylikt, men jag tror nog att även den här boken är ganska icke-politiskt korrekt. ;)

Kommentera

